Pages

 photo bring-on-the-bling-free-blog-banner-pretty-girly-_zpsef6bd138.png photo ME_zps05122d9a.png photo TUTOR_zps8160072e.png photo PRO_zps68166012.png

Saturday 20 July 2013

saya cuma rindukan awak




sedih kan ?
apa y aku tertarik pada video ni adalah pada 2.33 tuu..


macam aku je ppuan tu..
buat ssorg tu aku bkan apa wat kau mcm ni..
mmg aku x yakin pada jodoh aku dan kau...
lebihII lagi bila mmg pda awl tu mmg aku tau kmi x bjodoh lebihII lg time sblum umo 20..
alaaa..nak couple2 main2 jak..
bila smpai tahap 20 thun ni.. xnak da main2..
klu couple pn nak y sampai ke kawen..
cehh wah...
lpas tu klu nak kawen pun.. aku nak calon y ssuai..
maafkan aku.. aku betul2 fikir y aku jgk layak mmlih siapa y terbaik..
harap awak x jadi mcm ni..
dan jgn tllu nak kecewa sgt sbb aku lgsg x pcya la org ble kcwa sgla sbb cinta ni..
bukan bini pun..awek je..
so.. harap awak 3ma knytaan..



yang ikhlas,
saya =)
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by MissIda | Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SAIDAH KARIM