Pages

 photo bring-on-the-bling-free-blog-banner-pretty-girly-_zpsef6bd138.png photo ME_zps05122d9a.png photo TUTOR_zps8160072e.png photo PRO_zps68166012.png

Wednesday 31 July 2013

RESULT USM SEM 2/2013

Assalamualaikum..
hari y sya tggu2 telah pun tiba..iaitu 31 julai..
pasti ramai jgk bdak USM y ternanti2 ..
mcm orang lain jgk , sya mengimpikan "dean list"
tapi apa bleh buat,xda rezeki.. tapi y syioknya USM ni bagi insentif sains tulen & sastera tulen..
klu PNGK setahun dapat 3 ke atas.. kmi akan dpat RM1000 dan baucar buku RM300.. insentif apex g2..
mula2 tgk result, tergamam skjap.. xda feeling lgsg sbb xda perubahan pun dgn result aku..kira aku maintain la tapi ttp x puas ati.. x puas ati utk kbaikan tu bgus,jadi kta dapat tingkatkan usha kta kan..
apa-II pun aku sdapkan hati dgn ckap " x dpat dekan pun x pa la,janji dpat INSENTIF SC TULEN"
 ===== thanks USM ======   biarpun duit ni lambat ckit msuk ..
kalau mula-II msuk ari tu aku beli SIII dari insentif tu..
insentif kali ni aku nak bagi2 kat ahli kluarga aku.. RM100 sorg ckup la kan ?
hoho ..

x la gempak sgt kan dan org pun tgk xheran tapi x pe la..
skurang2 agak tggi jgk dari kwn-II 1 kos.. xyah bandingkan dgn kos lain sbb da mmg x blajar bnda sma..
sementara itu crush aku jatuh gilaII la..
subjek U dia jatuh.. tapi x pe.. kitew ttp suka awak..
bagi sya awak ttp bdak pandai =)
x pew awak.. kat USM mmg ssh nak dpat dean list ..
keep it up !

5 comments:

  1. dik, kat USM mmg ssh nak dean's list.
    sy dulu school physics. cer tny kwn2 school tu bape org dpt dean's list. haha.
    xpe above 3.0 tu dah bagus.

    ReplyDelete
  2. haha .. tu la.. yakin je ni .. :)
    fzik ssh kot.. tgk la fizik III tu.. huhu

    ReplyDelete
  3. salam akak, saya akan daftar 1/9/13 ni
    sains kimia jugak, takut jugak dgn kos ni, risau tambah2 calculus

    ReplyDelete
    Replies
    1. norhadi yeke? xpe.. yakin je bleh :) best la kimia

      Delete
  4. Hi.. Nk tya, nk dptkan insentif tu nk kena isi apa2 borang ke? Ke automatik je ?

    ReplyDelete

This blog fully designed by MissIda | Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SAIDAH KARIM