Pages

 photo bring-on-the-bling-free-blog-banner-pretty-girly-_zpsef6bd138.png photo ME_zps05122d9a.png photo TUTOR_zps8160072e.png photo PRO_zps68166012.png

Tuesday 25 February 2014

LATIHAN INDUSTRI SAINS KIMIA



Mai saya nak bagi nasihat sikit kat hampa..
Kalau da dapat taklimat tu, jangan tggu lama2 baru nak apply sbb apa?
sbb mostly laman web yang sng d jmpa dlam web ni da penuh..
Sebab apa? sebab famous dan dorg cpat je amek student..
sedih tahap gaban deh.. :(
setakat ni yang banyak penuh Pusat Kecermelangan USM.. sobsss padahal budak USM
nuklear malaysia dan jabtan mineral Sabah..
Pada yang nak mnta LI akan datang,jangan tggu lama2 dan rajinkan diri..

                                     
Saya pun sebenarnya confused sbb LI ni time puasa n raya :( sobsss..klu dapat jauh2...kesian aku..
lagipun kat sabah mcm kurang sikit kilang so x tau nak wat mcm na..
berharap kepada certain jabatan la mcm JABATAN KIMIA,MARDI,LEMBAGA KOKO.. haaa.. y mcm tu la hrpan saya .. sedih kan?
Xpe la,klu xdpat pun,saya dpat spend time dgn fmly..
kalau dpat dekat semnnjg pun..saya kan x ramai kawan so sedih sorg2 la.. sedihh sangat.. :'(
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by MissIda | Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SAIDAH KARIM