Pages

 photo bring-on-the-bling-free-blog-banner-pretty-girly-_zpsef6bd138.png photo ME_zps05122d9a.png photo TUTOR_zps8160072e.png photo PRO_zps68166012.png

Sunday 8 December 2013

Sakitnya bila kita jatuh cinta tapi kita sedar yang kita x layak untuk mencintai orang itu..
Dia bukan saja baik tapi mempunyai ramai peminat..
betapa tlukanya hatiku melihat kau ramai dengan mereka tapi bukan dengan aku..
pertama kali aku jumpa kau time orientasi..
melting..
saya x pernah luahkan isi hati sya tapi saya ada hntar something kat awak..
mungkin dorg bgtau cpa y hantar tapi sejak tu aku tau kau x suka aku..
aku pun unfren fb kau.. lastnya aku fren balek tapi x  d 3ma..
jadi aku pun sedar la cpa diri ni :)
dan aku x berani nak berdepan dengan kau..~
mungkin kau ckap aku ni keja stalk kau jak d twitter..
yes.. hnya itu y mampu aku lakukan sbb aku sedar aku TIDAK LAYAK :)
Aku x pernah sekali pun bercakap dengan kau..
melihat wajahmu,mendengar suaramu..sudah cukup untukku..
Jika kita ada jdoh, smga kita jumpa g lepas da grad nanti =)
"(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki yang baik, dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan- perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang- orang (yang jahat) mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia." -
AN-NURNo. Surah : 24Ayat : 26 








Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by MissIda | Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SAIDAH KARIM