Pages

 photo bring-on-the-bling-free-blog-banner-pretty-girly-_zpsef6bd138.png photo ME_zps05122d9a.png photo TUTOR_zps8160072e.png photo PRO_zps68166012.png

Saturday 8 June 2013

DUGAAN STUDY WEEK

 dugaan betul study week kali nie.. setiap kali study week msti ada dugaan...|
sem lepas, aku rsa dipulaukan & rapat dengan sorg kwn je tapi 2 time study week je..
tapii.. sem ni 2 orang kwn pulak menjauhkan diri ..
dugaann   :(





lepas 2 ada la masalh lagi besar.. 2 la silap aku..silap aku y dulu y akan mengubah seluruh hidupku ..
tapi bnda ni x leh la aku nak cite..
.
.
..

.
.
.
aku just berharap ALLAH S.W.T akan tolong aku hadapi dugaan hidup ni dgn senyuman..



makaaaaaa...




atas meja msti jadi mcm meja time study week..


nota wajib buat

makan mesti cukup
Tidoq mesti la tido tanpa stress :)

TAWAKAL..








ALL THE BEST :)






Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

This blog fully designed by MissIda | Don't you dare want to copy it! | Alright reserved by SAIDAH KARIM